Pozvánávací zájezd žáků druhého stupně do Velké Británie.

27.06.2013

Ráno 17. 6. jsme vyrazili my, žáci z druhého stupně spolu s paní učitelkou Drechslerovou, na pětidenní výlet do Londýna. Po cestě k hranicím jsme vyzvedli druhou školu z Děčína a pak pokračovali přes Německo, Belgii a Francii do přístavu Calais. Odtud jsme projeli tunelem pod kanálem La Manche do Británie.

V Londýně jsme byli v osm hodin ráno a hned jsme se šli projít okolo London Eye k Westminstru, Buckinghamskému paláci, Trafalgar Square až na Picadilly Circus a Oxford Street. Tam jsme si nakoupili a vydali se zpátky. Navštívili jsme 4D kino a pak se konečně projeli „Londýnským okem". Okolo sedmé večer jsme se rozdělili do rodin a odjeli k nim domů.

Druhý den byl v plánu Windsor, víkendové sídlo královské rodiny. Prošli jsme městem a dostali se až k Etonu - nejprestižnější chlapecké škole na světě. Okolo poledne jsme nastoupili do autobusu a jeli zpět do Londýna. Celé odpoledne jsme pak strávili v Madame Tussauds. Vyfotili jsme se s figurínami nejslavnějších celebrit, vědců i sportovců. Po návštěvě dalšího 4D kina jsme večer opět odešli k našim hostitelským rodinám.

Ve čtvrtek ráno, poslední den našeho pobytu, jsme jeli z Greenwiche metrem k Westminstru. Odtud jsme podnikli vyhlídkovou plavbu až k Tower Bridge. Navštívili jsme hrad Tower a podívali se na anglické královské korunovační klenoty. Potom jsme vyrazili vlakem zpět ke Greenwichi, vyšli na jeho vrchol a shlédli nultý poledník. V podvečer jsme nastoupili do autobusu, který nás odvezl zpátky domů, do Čech.

Celý výlet se nám moc líbil a určitě bychom se rádi do Londýna zase někdy podívali.